5 Temmuz 2009 Pazar

Festival Zamaniii !

Wilson sagolsun beni Kampala'da olan biten herseyden haberdar ediyor, gecen gun oldugu gibi... Afrika'da yasayan hayvanlarin bir kisminin canli, bir kismininsa iskelet olarak sergilendigi bir festivale dustu yolumuz. Hayvanlarin haricinde Uganda'nin en mukemmel mankenlerinin sergiledigi bir podyum sov da vardi. Ama bu iste bir gariplik vardi, nerde bizim mankenleeer, nerde buranin mankenleri.. Bizde olsa hayatta sahneye adimini atamayacak kizlar burada top-model! Wilson'a sormadan edemedim yahu nedir Ugandalilarin guzellik anlayisi, diye. Aha iste onundeki mankenler dedi. Bana biraz kisa geldiler ama herkesin guzellik anlayisi farkli tabi, cok laf etmemek lazim...

Bu arada Ugandalilarla iletisimim bir acayip, ingilizcelerini anlamakta cidden zorlaniyorum. Ben ki ingiliz aksanini bile anlayamam dogru durust bir de Uganda'ya gelmisim! Her Ugandaliyla konustugumda agzim acik gozlerimi portletmis, dikkatimin son noktasinda yakaliyorum kendimi. Ama yine de iletisiyoruz bir sekilde... Yetimhanedeki cocuklarlaysa zannediyorum ortak bir dil yakalamak guc olmayacak.



Modellerin gosterisinden sonra etraftaki cocuklar bir sahneye attilar kendilerini ki! Ay ben boyle bir dans etmek gormedim, dogustan mi biliyorlar dans etmesini bu cocuklar ne?

Festivalden sonra eve donerken ve saga sola bakinirken bir parkta cimlerin uzerinde kocaman bir kus gordum, iki adim ilerisinde insanlar piknik yapiyorlar. Bu ne boyle heykel falan olmali diye dusunurken gordugum seyin bir Marabu kusu oldugunu anladim. Benim boyumun yarisi kadar ama kus!! Burasi hayvanat bahcesi mi ne??! Bir de upuzun gagasini gostere gostere etrafi kolacan ediyor gayet kendinden emin. Ben sasiradurayim, bir de sok yasadigimi goren Ugandalilarin bir gulusu vardi ki bana! Gormedim yahu ayip mi daha once bu kadar buyuk kus sehrin ortasinda, tabi sasiririm !!


resim1> mankenler podyumda salinirken
resim2> en cok alkis ve vaaaaaov alan manken
resim3>muhtesem cocuklari izlerken
resim4>marabuuu

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Wallaha Maaşallah helal olsun bukalemun gibisin tabi o rengini değiştiriyo ama belli mi olur belki sende bi yolunu bulursun micheal jackson un tersi misali hemen uyum sağlamışsın ordakilere benden özel slm söle belli mi olur belki görüşürüz muhabbetimiz olsun şimdiden. Yeni mekanında ve yeni arkadaşlarınla geçireceğin ikibuçuk ayın süper geçeceğine inanıyorum kendine iyi bak yamyamlara dikkat et Mzungu eti iyi olur ona göre Dewamını bekliyorum

amcaoğlu Emre :D

Anıl dedi ki...

Fotolara bakınca Uganda erkeklerine acıdım şimdi.