20 Haziran 2009 Cumartesi

Uganda'ya Bir İki!

Merhaba, benim adım Seda.

Hep kafamda olan gezdiğim yerleri anlatacağım bir site açma hayalimi nihayet gerçekleştirmeye karar verdim. Bu yaz Türkiye'de pek fazla bilinmeyen, adından söz edilmeyen bir ülke olan Uganda'ya seyahat edeceğim ve bir yetimhanede çalışacağım. Hayalim, Uganda'nın haricinde, Uganda'nın çevresindeki ülkeleri de görebilmek. Siteyi bir günlük gibi kullanmayı düşünüyorum, yaşadıklarımı, öğrendiklerimi, ilgimi çekenleri mümkün olduğunca fotoğraflayarak aktarmaya çalışacağım.

Şu an Uganda uçağımın kalkmasına on gün kadar var, ama hala gideceğime inanmakta güçlük çekiyorum. Bir geceden çok daha uzun sürecek bir rüyanın ortasına düşüyormuşum ya da kocaman, her renkten kitapların olduğu bir kütüphaneye bırakılacakmışım gibi sanki... Henüz kitapların yazıldığı dili bilmiyorum ama, kitapları okuyabilmem için önce onu öğrenmem gerek.

O kadar yabancıyım, o kadar uzağım ki keşfedeceğim kültüre, henüz emeklemiyorum bile. Elimde, içinde ne olduğunu asla tahmin edemediğim bir hediye paketi var, yaldızlı bir kağıtla paketlenmiş, üzerinde her renkten fiyonk, sallıyorum kutuyu ama tıkırtılar bana hiçbir şey söylemiyor, yepyeni bir hediye var içinde, heyecenlıyım, meraklıyım...

Hiç yorum yok: