1 Ağustos 2009 Cumartesi

Veli Toplantisi

Persembe gunu, yeni bir haberle basladim gune: ogrencilerin velileriyle gorusecektik bugun!
Okulda 300 cocuk olmasina ragmen her ne kadar veli sayisi 30'u gecmese de oldukca renkli gecti gorusmemiz. Once kisa bir dans ve tiyatro gosterisi sundu cocuklar, sonra mudur bey konusmasina basladi: cocugunuz sitma oldugunda buyucuye goturmeyin diyordu, kligine goturun doktor gorsun, gecen sene bir cocugu kaybettik bu yuzden...Hakikaten de burada o kadar cok sitma vakasina sahit oluyorum ki..


Veli gorusme gunu tam bir curcunaydi. Siniflar, veliler tarafindan kullanildigindan, cocuklar bosa ciktilar.Orada burada yanima gelip, Avrupa, Turkiye hakkinda sorular sormaya, kendilerini alip goturmem icin ricada bulunmaya basladilar. Acik tenli olmadiklari icin Avrupa'da maymun muamelesi goreceklerinden korktuklarini, ama yine de tek isteklerinin Uganda'dayi terk etmek oldugunu anlattilar.Velilerden biri beni cevirip, torunumu evlat edinir misin diye sordu; cocugumun okul taksidini oder misin diye yalvaranlar oldu. Ve ilk defa kurufasulyenin haricinde bir sey cikti ogle yemeginde: ay baligi! Mikroskobik bir balik turu kendisi ama itiraf edeyim agzima koyamadim, arar oldum kurufasulyemi!





































resim1> veli toplantisindan bir kare

resim2> veliler muduru dinlerken

resim 3> drama dersinden bir kare

resim4> minik drum calarken

resim5> veli toplantisinda cocuklarin gosterisi

resim6> Avrupa hakkinda sohbetler








6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok iyi gidiyosun

ordaki çocuklara hiç ait olmadıkları diyarlarla ilgili bilgiler aktardıkça sanıyorum ufuklarını oldukça büyütüyorsun sen oradan ayrılınca da eminim nesilden nesile aktarılacak bir iz bıramış olacaksın

mzunghu şöyle derdi böyle derdi böyle yapardı şöyle yerdi vs. diye anılacaksaın yaptığın şey çok önemli birşey ve bunun % 100 farkındasın başarılar dilerim buraya gel anam sana kurufasülyeden başka şeyler yapacak :D

Amca oğlu Emre

Adsız dedi ki...

hee bu arada gözdeyi de yolladık parise Ağzı kulaklarında paso geziyomuuş :D

Emre

Seda Meşeli dedi ki...

Emre yengeme soyle bana bi ziyafet hazirlayacak gelince, sooyle bol cig kofteli, lahana sarmali, ay dur yine agzimin suyu akti..
Herkese selam soyle, yengemi yanaklarindan op.

kacakyayin dedi ki...

Çok güzel fotograflar bunlar Seda..
Yazılarından zaten bahsetmiştim..
Çok özendim sana..
Çağlayla konuştuk couchtan az once gelcem diyo yanına kopenhaga gelmezsen ayıp dedim kesinlikle bekliyorum
Çoook öptüüüm
dikkat et kendine
oslem.

Seda Meşeli dedi ki...

ozlem insallah gelcez yanina ya, senin yolculuk ne zaman?

kacakyayin dedi ki...

sedacım yeni gordum verdiin cvbı
cok sıkıldım kopenhagda patlıcammmmm
buarada erdal bodrumdaydı donmus simdi ankaraya
ev arıyo sana ben 200 civarı olsun dedim
daa ucuzu daha ii olur da pahalısı olsa da soyle yine de dedim, bakalım bulabilir umarım..
baska bu konuda guvenebilecegim biri yok ankarada bulursam yine sorarım..
ii bak kendine optummm